Haluatko hengähdystauon arkeen, parantaa lihaskuntoa, notkistua, lievittää stressiä? Tule mukaan joogaamaan! Joogaliike Kuopio järjestää matalan kynnyksen joogaa eri puolilla Kuopiota useita kertoja viikossa. Katso tuntivaihtoehdot sekä sijainnit alla olevasta aikataulusta. Tarjoamme  useimmille (myös aloittelijoille) soveltuvia joogatunteja ilman sitoutumista suoritusvapaassa ja kehopositiivisessa ympäristössä.

Osallistuminen on helppoa, varaa paikkasi täältä. Sinun ei tarvitse sitoutua kuukausimaksuihin, tietyn mittaiselle kurssille, ostaa sarjakorttia ym. Tule mukaan silloin kun pääset, hinta on aina sama 10€/kerta. Tuo oma matto mukanasi tai vuokraa lainamatto kahdella eurolla. Mukaan ovat tervetulleita kaikki ikään, kokoon tai kuntotasoon katsomatta! 

Tutustumistarjous! Ensimmäinen joogakerta 2 €! 

Voimassa 30.11.2019 asti.

Tuntiaikataulu

Maanantaisin 

Klo 17.30 - 18.45 Liikkuva hatha 75 minTouhula Saaristokaupunki (Pirtinkaari 13, 70820 Kuopio)

Klo 19.15 - 20.30 Lempeä hatha 75 min, Touhula Saaristokaupunki

Käynti sisälle Vauhtivarpaiden ovesta (portista pihalle tullessa vasemman puoleinen siipi, toinen ovi). 


Torstaisin 

Klo 17.30 - 18.45 Liikkuva hatha 75 min, Päivärannan päiväkoti (Tuomikuja 4, 70420 Kuopio)

Klo 19.15 - 20.30 Lempeä hatha 75 min, Päivärannan päiväkoti

Käynti sisälle pääovesta.


Tuntikuvaukset

Tuntien tyylisuuntauksena on hathajooga. Ohjaus painottuu moderniin asentojoogaan ja keskittyy erityisesti oikeanlaisiin linjauksiin eri asanoissa (asennoissa) ottaen huomioon kunkin yksilölliset rajoitteet. Parhaiten joogan hyödyt kokee säännöllisellä harjoittelulla, mutta kärryillä pysyy hyvin vaikka joskus jäisi kertoja välistä! 

Liikkuva hathajooga

Virtaavaa ja dynaamista hathajoogaa kaipaaville! Tällä tunnilla liikutaan hengityksen tahdissa ja kehitetään lihaskuntoa, notkeutta ja tasapainoa. Lisäksi hengitysharjoituksia ja loppurentoutus. Sopii perusterveille noviiseista kokeneempiin. Lepotauon saa aina ottaa tarvittaessa! Ota oma matto mukaan!

Lempeä hathajooga

Leppoisaa kehonhuoltoa liikkuvuutta ja keskittymiskykyä parantaen. Lempeää tietoista läsnäoloa. Hyvä vastapaino lihaskuntoharjoittelulle. Hengitysharjoituksia, rauhallisia ja lempeitä asanoja, sekä lyhyitä ja pitkäkestoisia, yin-jooga tyyppisiä venyttelyitä. Sopii aloittelijoille. Maton lisäksi viltti mukaan!