Valitse mieleisesi tuntivaihtoehto - tai osallistu molemmille!

Tuntien tyylisuuntauksena on hathajooga. Ohjaus painottuu moderniin fyysiseen asentojoogaan ja keskittyy erityisesti oikeanlaisiin linjauksiin eri asanoissa (asennoissa) ottaen huomioon kunkin yksilölliset rajoitteet. Parhaiten joogan hyödyt kokee säännöllisellä harjoittelulla. 

Liikkuva hathajooga

Virtaavaa ja dynaamista joogaa kaipaaville! Tämä tunti ammentaa paljon vinyasa flow -tyyppisestä joogasta. Liikutaan syvähengittäen omaa kroppaa kuunnellen ja kehitetään mm. voimaa, kestävyyttä, notkeutta ja tasapainoa. Sisältää aurinkotervehdysten lisäksi hengitysharjoituksia ja loppurentoutuksen (savasana). Sopii perusliikkuville noviiseista kokeneempiin, joilla ei ole suurempia kremppoja kropassa (kankeus tai yleinen jäykkyys ei ole kremppa!). Lepotauon saa aina ottaa tarvittaessa!

Lempeä hathajooga

Hidastempoista kehonhuoltoa liikkuvuutta, notkeutta ja keskittymiskykyä parantaen. Lempeää tietoista läsnäoloa. Lempeästä nimestään huolimatta haastaa kehoa ja parantaa nivelten liikkuvuutta, sekä tuo elastisuutta lihaksiin & jänteisiin matalatempoisten sarjojen ja yksittäisten asanoiden avulla. Sisältää myös hengitysharjoituksia ja yin-joogatyyppisiä pitkäkestoisia venytyksiä, joissa pääsee testaamaan ja ylittämään oman kehon rajoja. Mainiota vastapainoa lihaskuntoharjoittelulle ja kiireiseen arkeen.  Sopii erityisen hyvin aloittelijoille. Ota viltti mukaan!